1.11.15

I'LL BE BACK

Varför kommer jag inte till Köpenhamn oftare? Svaren är förstås många och enkla. Men i alla fall. Höstlovets tripp med barnen frestade med snart återbesök. Framförallt kvarteren norr om Östergade, där vi sprang runt för att panikhitta ett lunchställe. Flyktig fönstershopping på hyperkort tid, men oj vad många mysiga och unika butiker! Hann smita in på ett par som hastigast och t o m knäppa av ett par foton.


NORR
- fashion för dam och herr, asseccoarer en masse och ett och annat pyssel och papp. Lite samma koncept som Urban Outfitters och Anthropology, I like! Kaktusarna har ju hängt med ett tag nu, men jag vill fortfarande bara ha fler. Barnen har blivit större, så nu är det väl fritt fram att botanisera fritt, även till soffbordet!

SUPERLOVE
- 50-tal of today, fashion och inredning


JOE AND THE JUICE
- avokadomackan går ju aldrig av för hackor, men inte barnens förstahandsval tyvärr... Just denna Joe's låg inkvarterad i en till ytan synes oerhört mysig miljö med fokus på inredning. En annan gång.

HAY
- I mitt tycke lockar attiraljerna mest; roliga, unika och dekorativa, sorterade efter färg. Faktum är att jag hann få med mig en oumbärlig penna, perfekt till min plan-bok på soffbordet!



SÖSTRENE GRENE
- perfekt för lådan med barnkalaspresenter

Och så härligt pittoreska innergårdar! Måste snart tillbaka alltså, något mer som bör läggas till ovan lista när det kommer till dessa kvarter?

I'll be back soon!

Följ på instagram! www.instagram.com/bortabramenhemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar