15.3.16

VARDAGSLYX I MARS

Äntligen dags att få lyxa till det lite mitt i vardagen. Önska är ju en fantastisk lyx som alla har tillgång till, när som helst och hur som helst. Vilket som helst, här kommer mina mars-drömmar, om än i materiellt och paketerat format...

Jag älskar hela Rifle Papers sortiment och måste ta reda på om de har en koncept-butik. Just nu har jag fastnat för påfåglar, Rifle paper Peacock mobilskal känns därför som ett utmärkt val.


Nu kommer uppföljaren till alla pappersälskares I love paper av Fideli Sundqvist, Paper garden. Högt upp på önskelistan.

Spegel Jacopo från PB Home, helt i min smak kort och gott.


Svenska designgruppen Front och Eco wallpaper har tillsammans tagit fram en tapetkollektion som sticker ut i dubbel bemärkelse, dock inte trippel bemärkelse är värt att tillägga. Skuggspelsmönster i krispigt vitt, perfekt när man inte vill ha in färg men väl något att stimulera ögonen med. 
Tapet Front Cut Edge.

Följ på instagram! www.instagram.com/bortabramenhemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar